вівторок, 10 травня 2011 р.

Народження Ластівки

Привіт усім! Давайте знайомитися!
Я - Христя. Живу у файному місті Тернополі. Захоплююся всяким різним і цікавим, що можна зробити своїми руками.
Спроби мої рукодільні починалися із в"язання. Потім була вишивка, а з недавніх пір почала робити листівки ручної роботи. Тепер всі мої рідні і друзі знають, що на свято я обов"язково приходжу із маленькою часточкою свого серця, і з кожною своєю листівкою дарую комусь своє тепло.
Вчора було тепле свято - День Матері. Рідної і доброї Мамусі, яка зігріває весь світ.
Гарно так, що першими гілочками мого Ластівчиного гніздечка будуть дві листівки для прекрасних жінок - моєї найкращої в світі Мамуськи і Матусі мого коханого чоловіка.


3 коментарі:

  1. дуже гарні листівки - такі ніжні=) Відчувається що в кожну вкладено багато тепла, любові і вдячності!
    П.С. тільки відключи в настройках блогу перевірку словами, бо це займає багато часу і через це стає накладно(бо довго) коментувати=)

    ВідповістиВидалити
  2. О! Маєш тобі=))))) А привітати то з відкриттям блогу геть зовсім забула=) Вітаю! Багато тобі творчості, приємних коментарів і нових друзів та бааааагатьох читачів!

    ВідповістиВидалити