суботу, 1 жовтня 2011 р.

Осіння

Я до вас сьогодні з ось такою листівкою. Зробилась вона мені дуже швидко. якось на одному подиху. а було діло так.моя подруга якось одного ранку згадала, що наступного дня мала йти на День народження. і попросила листівку. але мала бути для американки, то добре було би на англійській зробити напис і відповідно з тих, що в мене були, вони вибрати не могла. ситуація ускладнювалася ще й тим, що подруга сама не тернопільська і ввечері того дня мала їхати додому.
якби то був хтось чужий, то я би певно навіть не подумала братися) але їй я не могла відмовити)
ЗРОБИЛА! встигла! буквально за яких хвилин 40) так мені вона подобається! а вам?;)


2 коментарі:

  1. классная открыточка, такая нежная:) и в такие рекордные сроки!

    ВідповістиВидалити
  2. Мені сподобалась,ніжна і кольори приємні!!!!!
    Заходь за нагородкою http://ivankarab.blogspot.com/2011/10/blog-post_21.html

    ВідповістиВидалити